Känner mig glad :)

Hejsan!

Igår när jag jobbade så jobbade jag ihop med en tjej som är nykär, det bara lyste om henne nästan så det flög hjärtan runt hennes huvud. Man blev så glad att jobba då för hon spred liksom glädje. Träffade min morbror här om dagen också och han va lika kär han. Är det något speciellt med hösten? Är det en kärlekstid? Jag är glad att det finns personer som gör min vardag glad utan att vara kär (än) ;) HAHAHA skoja! Vem vet, han kanske bara kommer nån dag och vänder upp och ner på mitt liv, asså på ett bra sätt (hoppas jag). Men ändå känner jag lite att jag är rädd för att gå in i ett förhållande, känns som jag inte riktigt är redo. Kommer ju från ett skitförhållande och är glad över att jag äntligen är singel. Men ändå saknar man den där närheten och när man sitter uppe hela natten och bara pratar.

Haha jag nöjer mig med att vara kär i kärleken så länge. Vill inte kasta mig in i nåt jag inte känner mig helt säker på. Nog om kärlek. Har precis lagat, kycklingwok och nudlar. MUUUMS! ska ner på stan en sväng sen och fixa lite. Nej nu ska jag äta klart och ta det lugnt innan jobbet.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0