Kvällspromenad!

Hejsan!

Har precis kommit in från en härlig promenad. Även fast jag inte är nån direkt höstälskare så tycker jag det kan va lite mysigt. Det mysiga är när man känner doften av god mat och att den doften säkert kommer från ett litet hem där kanske ett nyförälskat par ska ha myskväll eller några vänner ska ha middag. Man ser par är ute och går tillsammans och ungdomar med bolagspåsar. Sen finns det ju dom som åker runt i raggarbilar, dricker öl och skriker jag älskar dig. hmm! Men nu är jag i alla fall hemma igen i den tråkiga ensamheten.

Ska kolla på Notting hill snart, den börjar kl 21. Sen jaa vad händer sen? Sova? Nej fan det är för tidigt. Nej nu får jag fan försöka bli lite kär och hitta nån att flytta ihop med, HAHAH! Njee skoja bara men vafaan, det suger verkligen att bo ensam. Fast skönt ibland.

PussPuss

/Fiia


Mina nya träningskläder :)


Och mitt nya smink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0