Lite fattigare!

Hejsan!

Va ett tag sen jag skrev. Jaah vad ska jag börja med? Emelie tog körkort idag, ett jättegrattis till dig vännen <3 Du är så duktig. Va ute och gick imorse, när jag kom hem börja jag fixa iordning mig och gick ner på stan. Fixade lite med räkningar (nästan 1 500) sen klickade jag hem två par skor. Jaah sen så kom Emelie hit en sväng och hämta upp mig sen åka vi till Valla och hämta Fia. Slutade med donken, ÅNGEST! Så nu har jag vart ute och gått ;)

Imorgon är det jobb. Funderar på att gå till jobbet faktiskt och låta cykeln stå hemma, eller vi får se. Undra vad man ska hitta på imorgon. Joo nu kom jag på, måste STÄDA!

PussPuss

/Fiia


Gosigt till vintern


Blev dessa också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0