Mysigt med mammi :)

Hejsan!

Igår började dagen med en promenad sen blev det att sova en stund till eftersom min kära mammi skulle komma, ville va pigg då. Hon kom runt 14 typ och vi gick typ direkt och åt på sultans. Sen gick vi på stan en sväng. Jag hittade faktiskt lite saker och fick en tröja som jag ville ha av mamma, TACK! Sen på kvällen tog jag en promenad innan det blev det mys med lite onyttiga mumsiga saker. Jag la mig typ runt kl tolv men mamma ville inte sova då. Jaag vaknade till runt kl halv sju och då låg mamma och kollade på tv. Herregud lilla mammi du måste sova bättre ;) Men hon sov en stund medans jag gick ut och gick. När jag kom tillbaka så börja jag fixa mig och sen ringde det på dörren, HJÄLP! Men det va min morbror och hans kompis som fråga om vi skulle med och äta. Jag åt pasta med spenat och räkor. Sen drog mamma och jag till lövåsen och kolla grejer.

Hittade en liten present till pappa, en typ skål som det stod "jag älskar dig" på, så jag fyllde upp den med godis. Men när jag skulle betala så hade jag glömt plånkan hemma, men mammi betalade. har haft det jätte mysigt ihop med mamma. ÄLSKAR DIG <3

Kom hem från en skön promenad här nyss och nu kollar jag på ett skitprogram. Men men blir väl sova snart.

PussPuss

/Fiia








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0