Ojojoj mycket att skriva men ORKAA!

Hejsan!

Som ni vet har jag varit i Ystad men asså pallar inte att skriva om allt kul och mysigt jag hittade på där. Ska skriva vad jag hittade på ihop med Johanna där nere men det tar jag en dag då jag är skrivsugen. Idag har jag varit på jobbintervju, gick bra (tror jag). Sen åkte jag hem och packa ner jobbkläder och sen kilade jag iväg till jobbet. Slutade kl 21. Precis när jag slutat så ringer min kära mammi ich frågar om jag är hungrig. Så hon fixa mat och kom till mig. MYS! <3 Sen har jag inte gjort så mycket mera.

Fick mitt mobila bredband idag. Funkar helt okej. Sen fick jag en ny dammsugare idag också, den jag har nu är en såndär från Tvins som man häller vatten i så man slipper dammsugarpåsar, men asså den suger. Det luktar skit om den och den suger dåligt. Den jag fick nu verkar sååå bra, så det blir att inviga den imorgon. Storstädning på bryggaregatan imorgon vill jag lova! Sen blir det till att storhandla och sen kommer det lite folk och förfestar hos mig. Efter det så drar vi på återträff med klassen (3cd). ÄLSKADE MÄNNISKOR!

PussPuss

/Fiia


Jag och Johanna på Malmöfestivalen ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0