Seeg!

Hejsan!

Nu har jag precis ätit frukost och ska strax göra mig i ordning och BORSTA TÄNDERNA! Ska ner och låna Fias bil och sen dra till Vingåker och hälsa på tadläkaren, undersökning bara. Mitt huvud sprängs snart känns det som. Har hänt massa roliga saker sen jag skrev sist men så jobbigt att skriva känner jag. Men i måndags så kidnappade jag simone och emelie kidnappade lina ;) så drog vi med dom till Norrköping och bjöd dom på bio. Lite kul när dom fick se varandra. :D Älskar er verkligen mina BÄSTA vänner <3 Igår jobbade jag 16.15-21.15 och efter det så träffade jag en person en stund ;) Eller gick hemåt vid 00:06, kommer ihåg vad klockan va exakt ;)

Idag blir det tandläkaren 09.10 sen jobba 16-19. Inte många timmar men bättre än inget ;)

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0