Sofia Nyberg!

Hejsan!

Jaa imorgon har jag hållt på med nutrilett och sånt i en vecka. Tror inte det hänt nåt, och vet inte om jag tror på att dricka chokladvälling heller men va tusan! Orkar inte det här mer. Kan inte ha mina jeans längre vill ner 8 KILO!!! Så tänkte att detta kunde va en hjälp på traven. Äter vanlig mat också så jag äter inte bara nutrilett, skulle hungra ihjäl annars. Och det här är lite jobbigt eftersom jag är en småätare. Jag är en smörgåsälskare, men har nyttigt bröd hemma och har bra pålägg på så aah ;) men har trappat ner betydligt mycket på småätandet! Förut hade jag smörgåsrån hemma och det är det värsta som kan finnas i mitt skafferi, kan äta upp ett helt paket på en kväll. HAHAH! ÄLSKART! men nu finns inget sånt! Har typ verkligen tänkt på vad jag handlar hem nu och att jag faktiskt äter bra.

Är ute och går 2 gånger om dagen också och ibland kan det bli några situps. Så ja vi får se vad som händer och om det händer nåt. Hoppas verkligen på det för nu vill jag fan det här!!!

PussPuss

/Fiia


Johanna, Mick och jag :) I Ystad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0