Äntligen!

Hejsan!

Sov över hos pappa från tors-fre. Skulle vara barnvakt på morgonen för att pappa och fia var upptagna då :) Åhh dom är så söta mina raringar. Va ute nästan hela dagen igår, guud vilken underbar dag! Juste när jag va hos pappa passade jag på att ladda in låtar i min mp4. HELT UNDERBART! Tog en promenad igårkväll, och guud vilken skillnad det är att gå när man har musik i öronen, man blir mer taggad! Va ute typ en timma.

Kom hem från en timmas promenad för typ 20 minuter sen. Åhh va skönt det va, fast liite varmt men jag ska absolut inte klaga! Idag är det valborg och tror den kommer bli kanon! Vet inte riktigt vad jag ska göra än men vet att jag kommer va med mysiga människor!

PussPuss

/Fiia


Ska kämpa som tusan för att gå ner igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0