Duktigt!

Hejsan!

Har ju börja äta mer nyttigt och sånt, men har inte kunnat varit ute och gått eller nåt för jag har fortfarande varit lite sjuk. Men idag är det bättre! Så nu sitter jag här med min naturella yoghurt men linfrön, jordgubbar och russin. En kopp te och en knäckemacka med sallad på. Väldigt mättande frukost men måste försöka vänja mig vid yoghurten, den är väldigt sur. Men men jag hoppas att det kommer synas att jag bytt ut maten och så snart. Ska fasiken ta en långpromenad snart sen ikväll ska jag sitta på motionscykeln!

Som det ser ut just så vill jag inte visa mig i bikini i sommar :( Jag och mina komlpex, dom kommer aldrig försvinna. Nej nu ska jag smälta maten lite sen ska jag ut och gå.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0