Kärlek <3

Hejsan!

Har haft en underbar dag idag! Mindre kul att min älskling åkte hem idag... Jobbade 7-14 och det gick bra! Lite trötter bara. Sen vid kl 18 så gick jag och brudarna och åt på Olympus? Men va inte ett dugg hungrig... men jag njöt av stunden bara. Inte så ofta alla vi kan ses samtidigt. Sen gick vi upp till Emelie och kollade på film, usch skräck! Hur ska jag kunna sova inatt utan min älskling? kom hem för en stund sen i alla fall. Ska se o jag kan somna också, tog en tupplur efter jobbet.

Jag skriver ju inte här så ofta längre, har liksom inget att skriva om men tänkte få till några rader idag i alla fall.

Tänkte berätta hur mycket jag älskar min underbara pojkvän. Kärlek vid första ögonkasten? jaa faktiskt! Haha man kunde nästan tro att vi va tillsammans efter bara andra helgen vi träffades. Träffade honom första gången 20 november och vi blev tillsammans den 6 januari. Haha fast jag tycker vi blev tillsammans tidigare, känns som det i alla fall. Men vad skulle folk tro om man ändrade relationsstatus på facebook redan andra helgen man träffats? ^^ Man ska inte bry sig om andra jag vet.. men man tänker ju ändå på vad andra tycker. Känns som jag alltid har känt honom. Han är inte bara min pojkvän utan en av mina bästa vänner.

Vi har faktsikt träffats varje helg sen första helgen vi sågs. Även fast han är lite klantig ibland så tycker jag det är bra, det får ju mig att känna mig liite smartare. HAHAH! Nej jag skoja bara. Åhh älskling jag saknar dig hela tiden när du inte är hos mig! Saknar dina bruna fina ögon och dina gosiga kramar <3 Men snart är det sommar och då tar du studenten, då kan vi ses masssor <3 Älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0