Ohh yes!

Heeej!

Sov faktiskt hela natten, tror jag! ÄNTLIGEN! Gjorde en riktig god frukost imorse, efter det tog jag en härlig promenad :) Bra väder, inte för kallt och inte för varmt. Sen hade jag mumsig mat kvar från igår som tur va! Jaah sen träffade jag Fia en stund! MYSIGT! Så skönt att vi tagit upp kontakten igen asså! Saknat henne. Köpte lite smink som jag behövde, fett billigt! Älskar REA!

Satte mig på motionscykeln förut. Känns fett bra att kolla på matprogram och sitta och träna, YEEAH! Inte för jag har nåt matproblem men känns ändå bra. Imorgon ska jag på möte sen blir det nog en promenad efter det :D Åhh nu är jag såå taggad, tycker om min nya kost eller vad man ska säga, mer nyttigt och det känns roligare att äta. Jag har nog det problemet att jag glömmer att äta och tycker det är tråkigt att laga mat. Men det är bättre nu ;)

PussPuss

/Fiia


April förra året, hmm! Men nu jäklar har jag lagt i högsta växeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0