Smider planer!

Hejsan!

Blev inringd imorse jobbade 7-11.15, tur det va en kort tur i alla fall :) Va en trött tjej imorse. Har inte gjort ett dugg sen jag kom hem typ. MÅSTE städa!! Har även börjat rensa bland kläder eller har inte börjat, 1/4 del ligger på golvet. HMM!! Måste ta tag i det IDAG!! Men vart ska jag få orken ifrån?

Håller även på att planera lite inför min födelsedag. Fyller ju 20 år den 15 maj som givetvis är på en söndag... Men ska styra upp något bra. Blir inget stort men aah nåt måste man ju ändå fixa med?! Har haft lite problem med vilken dag jag ska ha det men tror det är löst nu. Asså shiit jag är snart ingen tonåring längre, lite ångest faktiskt. Hoppas på fint väder tills jag fyller. De två senaste åren har jag haft mulet väder.

PussPuss

/Fiia


När jag fyllde 18 år!


När jag fyllde 19 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0