Sol!

Hejsan!

Åhh vilket underbart väder det varit idag. Låg kvar i sängen extra länge, har knappt sovit denna helg så det va fett skönt! Träffade fia senare på dagen också, skönt att vi börjat ses lite! Behövs nu!!! Förstår mig inte på vissa personer asså?! Men men orkar inte bry mig om deras liv just nu, bättre att satsa på mitt eget. Aja Fia och jag gick mest runt på stan och chilla. Vi åt vindruvor på en bänk i solen också, ÅÅÅH! <3 Sen åkte vi och storhandlade. BEHÖVDES!! Men denna gång såg matlistan helt annorlunda ut! Köpte bra nyttiga saker. Ska bara sätta igång och röra mig lite mer nu. Har legat förkyld sen i torsdags, BLÄÄÄ!! Har fortfarande hosta kvar, hostar så jag får astma... HÄRLIGT!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Ni

Söt tjej! Tack för idag sötan <3

2011-04-12 @ 00:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0