God vän :)

Hejsan!

Nu har jag ju varit otroligt deppig här i bloggen, men nu dagen innan jul tänkte jag va lite positiv! Idag har jag känt att jag faktiskt är en bra vän. Ogillar när folk skryter men skriver det inte för att skryta. Gick till jobbet utan att jag skulle jobba för att stötta min fina vän. Men aah sen fick jag jobba ändå så jag fick ju betalt för stunden jag va där :) Men fick höra att jag va en bra vän och det värmde!

Efetr jobbet kom jag hem, åt lite sen sov jag någon timma. Sen kom jag få juuuste har inte köpt alla klappar än... Men nu är jag klar :D Har till och med packat ner dom i påsar.När jag va på stan skrev en annan vän att jag skulle komma. SÅ jag gick dit och diska och laga mat åt honom. Så idag har jag verkligen varit en god vän!

Julafton imorgon, någon som känner det? Inte jag i alla fall... Åhhh men hoppas det känns imorgon.

PussPuss

/Fiia


Min julgran förra året ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0