Härlig helg!

Hejsan!

Har haft en jättefin helg! I lördags hade jag familjerna här, det va toppen! Roligt att ha alla på samma ställe. Maten blev jättebra också. Tack min fina familj för att ni finns <3 Efter alla hade gått så va det bara att byta om och dra över till Olivia som fyllde 20 år. Det va jättekul där med, sen blev det statt och massa dans :D Igår sov jag bort typ halva dagen, men det behövdes!

Har äntligen diskat all disk från i lördags! Puuuh!! Ikväll ska jag på inskolning på en annan avdelning på Strandgården, så ska dit och jobba ikväll. Ska väl snart börja fixa mig så jag ser ut som människa igen.

PussPuss

/Fiia


En del av min kära familj


Ida och jag


Jag och Olivia :) Nyktra tjejer... NOT! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0