I know!

Heejsan!

Vet att jag är väldigt dyster just nu och bara skriver jobbiga inlägg, men just nu mår jag USCH! Idag mår jag såhär: Känns som någon dragit ut mitt hjärta och hoppat på det, hällt syra i ögonen och lagt en sten i min hals. Är nog väldigt nära botten nu. Försöker ta mig upp men bara åker ner igen. Det kommer verkligen nya saker varje dag som gör mig så ledsen, vet inte vart jag ska ta vägen. Kunde man spola tillbaka tiden vet jag precis vad jag skulle göra annorlunda! Men nu går ju tyvärr inte det så måste försöka inse att livet är såhär och hoppas på att livet får en rejäl vändning snart!

Ikväll ska jag jobba 16.15-21.15 är inte ett dugg sugen på det när jag mår som jag gör :( Usch blir så ledsen och får så ont i magen när jag tänker på allt skit!

PussPuss

/Fiia


Jag hatar mitt meningslösa liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0