Miss you love!

Hejsan!

Sitter nu och taggar inför en jobbintervju, trodde inte jag skulle bli nervös men hade fel. Pappa är snäll och kör mig eftersom det ligger på andra sidan stan. Kan gå hem men inte dit. Haha har liksom fixat håret och sminket och så. Skulle ju se snyggt ut om jag kommer med sminket utsmetat för att tårarna runnit när det blåser eller håret åt alla håll. TAck pappa! <3

Har mått väldigt dåligt över en person ett tag nu. Gråter nästan varje dag. Jobbigt att tänka på någon som man tycker om men inte tycker om en tillbaka :/ Eller inte på samma sätt iaf. Går runt med en klump i magen och gråten i halsen och bara saknar honom. Han har sagt att vi ska vara vänner, och det vill jag med! Meen jag vill ju va mer än vän, inte just nu men att man kan bygga på det. Vill inte kasta mig in i nåt men åhh ajaa. Alltid när jag verkligen tycker om någon så blir det bara skit! Nej nu börjar jag nästan gråta och det får jag inte göra för då förstör jag ju sminket ;)

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0