Ojj det händer lite bra i livet!

Hejsan!!

Norrköping med Sandra idag då! Hittade en julklapp och en födelsedagspresent till Olivia som fyller 20 imorgon ;) HAHAH bästa! Sen har jag handlat hem all mat som jag ska bjuda på imorgon. Tyvärr har småtjejerna gått och blivit sjuka :( Så då kommer kanske inte pappa, Fia och småtjejerna... Då blir det bara mamma, Nisse och Challe. Men det är ju trevligt det med, men inte som jag tänkt ju. Har mat åt hela kvarteret.

Jusste när jag och Sandra parkerat så ringer det från stället jag nyligen inskolats på och frågar om jag vill jobba från mitten av januari till mitten av februari :D YEEEEY! Så sjukt bra!!

Nej nu ska jag börja städa här hemma så det är vackert när dom kommer imorgon! Sandra kommer senare också och ska färga mitt hår. Hoppas jag slipper akuten denna gång. Men nu har jag annan färg och ska se om Sandra kan skölja ut håret på mig.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0