Seg dag!

Hejsan!

För en gångs skull va jag trött igår när jag la mig i sängen! GILLA! Somnade direkt efter att jag pratat med Erik. Har drömt om massa konstiga saker i natt, HERREGUD!! Tur det inte va på riktigt säger jag bara. Kände mig inte utsövd imorse när klockan ringde så jag sov vidare en stund. Senare ska jag iväg och träna, GILLA! Ska köra Core. Men idag ska inte Emelie med, så jag får träna själver. Tråkigt men men jag överlever nog.

Imorgon ska jag träffa Simone, vet inte om Emelie kanske skulle va med också. Men Simone ska i alla fall iväg till sälen. Fasiken va skönt asså! Skulle också vilja åka iväg sådär men asså njaa, är inte ens bra på att åka skidor. Vet hur man gör men det ser fan inte vackert ut.

Nej nu ska jag fixa iordning mig!

PussPuss

/Fiia


2 år sedan! Datumet på bilden stämmer INTE! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0