Tagga!!

Hejsan!

Va ute och gick en liten sväng förut (30 min) och FYFAAN säger jag bara, ursäkta hur jag skriver men asså snön bara for i ansiktet på mig. Måste sett väldigt vackert ut när jag gick där och kisa med ögonen och försökte skydda mig med händerna för ansiktet för att inte få det i i fejan! Gjorde ju ont att få dom vassa flinorna rakt in i ögonen! Men men jag gick den nedrans promenaden och det är ju bra!

Har diskat typ hälften av min disk också, JIPPIE!! Har även plockat undan lite kläder och skit som låg framme. Justeeee, köpte ju en tavla på IKEA när jag va där med mamma i lördags. Satte upp den. Awww så fint det blidde. Runt 14 så kommer Emelie hit, vi ska köra spinning ikväll, hur tror ni det går för mig? Hatar ju spinning + att jag har astma, HAAH! kommer ju försöra hela passet. Men men jag taggar ändå! Nu jävlar ska fläsket bort!! Men det lär väl ta ett år innan det syns. Har tränat 3 dagar i rad med denna dag, måste bara fortsätta så.

Happ va ska man laga för mat idag? Fan det är såna saker jag ska tänka på dagen innan och ta upp något från frysen, men det glömmer ju alltid jag... Aja något blir det, får inte glömma matlåda också eftersom jag ska jobba 12-21.15 imorgon.

PussPuss

/Fiia










Kommentarer
Postat av: Simone

vilken fin tavla! :)

2011-02-10 @ 12:32:17
URL: http://swamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0