Träning/vårdcentral

Hejsan!

Fan va dålig jag är på att skriva! Igår va jag, emelie och ellen på core. GILLA!! Tycker om core det är liksom inte så jobbigt. Inatt sov jag pissdåligt och vaknade halv 7, JIPPIE!! Men aah det va faktiskt skönt att vakna tidigt och äta frukost i lugn och ro. Gick ner och träna förut men alla band och crosstrainers? va upptagna så jag satte mig vid en bengrej, men finns så mycke puckon så jag drog. Satte mig på cykeln här hemma istället och nu ska jag strax på en promenad :) Sen ska jag till vårdcentralen och kolla upp en tid för min rygg, usch hatar att göra saker själv. I alla fall saker man inte gör varje dag. Varför måste jag vara en sån osäker person? HATAR detta!!! :( Måste verkligen göra något åt det.

Idag kommer min lilla sötnos hit också, eller lilla han är längre än mig men han är ändå ett år yngre ;) MOAHHA! Ska även städa här hemma så det är fint tills han kommer.

PussPuss

/Fiia


Hhah hmm min cykel har blivit en klädhängare ^^


Hahhaha snygg kille ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0