Fett på G!

Hejsan!

Hahah fett på G, nu kom jag och tänka på Fia Ni ^^ Söt tjej! Fyfaaan så läskiga drömmar jag haft i natt, drömde att jag va med när en kille halshöggs, Att Emelie sa att jag va patetisk och kunde dra utan anledning, att jag och Lina skulle på en fest men jag vågade inte hoppa ner från ett lastbilstak så några byggubbar fick lyfta ner mig på något sätt, sen gick vi på en fett rolig fest men aah Lina drog för hon ville hem. HAHHA jaa så knasigt man kan drömma! Hade stallt klockan på 7 för att jag skulle ut och gå men det blev inte så, sängen va för varm och mysig!

Men nu har jag i alla fall suttit på cykeln en stund och snart blir det en promenad! ;)

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0