Helt underbarT!

Hejsan!

Jag har haft en kanon bra helg!!!! i Fredags kom Emelie hit med en kompis, så Erik och jag skulle fixa middag men det va nog mest jag och Emelie som lagade maten (bäst så). Men det va en mysig kväll, men tillslut orkade nog ingen av oss hålla ögonen öppna så dom åkte hemåt och jag och Erik slocknade direkt. Plockade inte ens undan efter middagen. Kul dagen efter...

Och igår va vi bjudna på middag hos pappa. Jättemysigt! Dom flesta försvann från matbordet, det sluta med att Fia, Erik, jag, Challe och pappa satt i soffan och prata. Känns bra att veta att mina föräldrar tycker om Erik, allt blir så mycket lättare då :D Tror vi åkte hem runt halv tolv, och jag har ingen radio i bilen så Erik fick hålla sig vaken och prata med mig så jag inte somnade. Hahah låter ju tryggt. Ska se om någon kanske kan förstå sig på radion till bilen. Juste har en ny bil nu, den är hemsk men börjar lära mig den. HAHAH! En vit liten folkvagn polo.

Idag så tog Erik och jag oss en promenad, han svängde av mot gymmet och jag gick hemåt och börja fixa lite i köket och kolla på lite intressanta program på tv:n. Hmmm gick och mötte honom när han gick från gymmet sen va det bara att börja med maten, för han skulle åka hem igen till Åtvidaberg om 2 timmar. Men jag lagade iordning hemmagjord potatismos, hemmagjorda köttbullar och hemmagjord sås, blev mums. Direkt efter maten va det dags att ta på sig ytterkläderna igen och ge sig av till station för att pussa min fina pojke hejdå.

Konstigt det känns att va ensam nu. Har inte sovit ensam på 3 veckor, inte en enda natt! Har ju haft honom här hela tiden. Men men på fredag kommer han tillbaka igen, längtar som en liten unge på julafton :D Han är så fin och han får mig att må bra. Plus att han skämms så mycket även fast jag kan ha sjuk humor ibland, HAHAHA!! Nu blev det ett längt inlägg, men inte konstigt. Har ju inte skrivit på ett väldigt bra tag.

6 Januari 2011 <3 Kär tjej!!!

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0