Kär och galen!

Hejsan!

Haft en kanon trevlig kväll med mina underbara vänner <3 Vi åt ute och sen gick vi och fika men jag va så mätt så jag fick inte i mig nåt mera. Men det blev en hel del skratt och prat. Älskar verkligen mina underbara flickor! Har fixat gymkort och nya träningskläder också :D Känner mig lite duktig nu faktiskt!!! Ska på pass imorgon, får se hur det går för jag har fortfarande träningsvärk sen i måndags. HAHA!

Men nu är det bara 2 dagar kvar tills jag får pussa på min kärlek igen :D Saknar honom så mycket! Saknar honom så mycket att det gör ont, sover dåligt också så det ska bli skönt att få sova ut i helgen. Känna att man har sin underbara pojkvän bredvid sig <3

PussPuss

/Fiia


Saknar sommaren!!! (förra sommaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0