Saknar!

Hejsan!

Har sovit som en stock i natt! Skönt som tusan. Vaknade av ett alarm men somnade igen, sen vaknar jag av att jag får en hejdåpuss av min pojke :) Han åkte iväg imorse typ vid kl 6, buhuuu! Han ska spela nån cup någonstans (tjejen med kollen). Har haft ont i magen hela morgonen också, typiskt! Låg typ och grät förut och kunde inte resa på mig. Blev så på jobbet igår också, känns som en kniv i magen som gör att man inte kan stå upp, vad kan det vara? Aja nu har jag kommit upp i alla fall.

Ska försöka ta och röja lite här hemma, mycket disk, mycket kläder, bädda sängen, dammsuga... aah ni ser, det blir en tråkig dag! Sen kommer Emelie runt 16, vi ska köpa hem lite gott och äta sen ska vi bara mysa! Saknar min lilla pojke! Eller lilla, han är tusan 2 dm längre än mig. Men han kommer väl hem imorgon eller nåt. Ska sitta och läsa hans fina sms jag fick imorse <3

PussPuss

/Fiia


Såhär känner jag mig just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0