Tränad brud, NOT!

Hejsan!

Gaaah vilken dag det va på jobbet idag, kroppen bara skrek "NEEEEJ BÖJ DIG INTE NER"! Fan vilken träningsvärk jag har, ännu värre när man jobbar som man gör. Men men det går väl över tills jag gifter mig ;) När jag kom hem så satte jag mig och va helt insatt i ett program framför tv:n, den slockna jag. När jag vaknade mådde jag PISS!!! MÅdde illa, hade ont i huvet och aah kroppen ska vi inte tala om...

Imorgon ska jag skaffa mig ett gymkort! Blev mer uppenbart att jag måste göra det nu efter att ha fått sånhär träningsvärk genom att spela kinect i 3 timmar. Fyfaan känns som någon försökt få mig att bli 2 meter lång. ^^ Imorgon ska jag även gå ut och äta med mina bästa <3 Ska bli så kul!

Saknar min fina pojke som tusan!!! Vill att du kommer hem nu!

PussPuss

/Fiia


Från förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0