Mums god mat!

Hejsan!

Stallde klockan på 9, vaknade jag 9? Jaa men jag somnade om lika snabbt. Gick upp kl 10 och va sjukt trött fortfarande... Men fixade mig och tog en promenad på en timme, sjukt skönt! Älskar detta vädet!!! Sen jaa vad har jag gjort mer? Inte så mycket faktiskt. Tog en promenad till Willys och handlade lite, fast det blev inte så lite. Aj har skavsår i händerna, påsarna blev visst lite tunga. Men lagade hasselbackspotatis, rödvinssås och pannbiff. Tanken va ju att ha ett gott kött till men glömde köpa kött... Och jaa nu sitter jag här och är mätt. Imorgon blir det jobb i alla fall. Fin matlåda jag får med mig ;)

PussPuss

/Fiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0