Prosit!

Hejsan!

Vaknade av att alarmet ringde kl 6... JIPPIE! Neeh men jag somnade om igen och vaknade kl 8. Skönt att gå upp tidigt. Blev frukost sen en promenad i det härliga vädret. Vid halv ett så åkte jag till Vingåker och sällskapade med Matilda en stund, TREVLIGT! Sen åkte jag hemåt igen. Trött som en gris så somnade jag en stund, sov halvbra inatt asså har snorat och nysit hela natten. Sen kom Emelie hit en stund. Efter det tog jag en promenad men kom på att jag glömde säga en sak till Emelie så jag svängde upp till henne när jag va ute och gick. Blev bjuden på paj, MUMS!

Jaah nu har jag nyss ätit och kollar på lyxfällan. Jobb imorgon.

PussPuss

/Fiia


Ca ett år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0