Yeey! Långt!

Hejsan!

Usch sovit dåligt inatt!! Vaknade av att det lät som någon slet ut en kontakt ut eluttaget, sjukt obehagligt ljud! Satte mig upp i sängen och stirrade på kontakten men den satt kvar i, som tur va! Annars skulle det väl spöka här eller nåt. Men när jag kollade närmare på kontakten så kände jag en lukt, lukt av bräd el typ. Så jag drog ut laddaren ut kontakten. Va livrädd att det skulle brinna eller nåt så jag kunde inte slappna av och somna. Sen va det den där äckliga lukten också, omöjligt att sova när det luktade sådär! Senast jag kommer ihåg att jag kolla på klockan va den 04.06. ROLIGT!!

Vaknade kl 8 sen och kunde inte somna om, så jag har varit igång sen kl 8. Rätt skönt ändå, och vädret är ju underbart! Väntar på att kl ska bli efter 11 för då ska jag och Simone ta en promenad. SJukt taggad, haha om man nu kan va taggad på att ta en promenad.

Fick för mig att platta mitt hår också, va längesen! Och asså oj vad det har växt. Har ju faktiskt lite långt hår nu :) Vet att det måste klippas men det skiter jag i! Hatar att klippa mig. Borde färga utväxten också, men det får bli efter lönen.

PussPuss

/Fiia




Långt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0