1:a gången!

Hej!

Vilken helg! Först Stockholm med Ida som va mysig :) hade jättekul och träffa otroligt många konstiga människor, men det hör ju till. Mugnus Uggla va TOPPEN!!! Ska ju på Ladies night i oktober och då ska han vara med där också :D Igår va en stressig dag. Va hos mamma en sväng och hade jättetrevligt <3 Sen åkte jag hem en sväng och fick sedan skjuts tillbaka till Vingåker av mitt fina kusinbarn Hannah och hennes pojkvän Erik :) TACK! Sen va det trevlig kväll med gott att äta och dricka hos Sandra och hennes underbara familj. Vi drog en sväng till agustibasaren men det va sådär, men men vi kom in gratis ;) Mamma körde hem mig inatt, helt underbart att få komma hem och ta bort sminket och kasta sig i sängen!

Just nu sitter jag och lyssnar på underbara Uggla ;) Ska strax ringa min far, han är ju så bra på att veta vilka bilar som är värda att köpa och inte ;) Blev erbjuden bilen jag blev skjutsad i för ett bra pris! Jaah ne händer väl inget speciellt denna dag. Ska försöka få tummen ur röven och TOKSTÄDA min lägenhet. Drar säkert till gymmet en sväng också, efter alla gottigheter behövs det!

"Första gången som du ska falla ner i gråt. Första gången som du ska tigga om förlåt. Första gången som du är hopplöst kär"

PussPuss

/Fiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0