50:-

Hej!

Förra veckan hittade jag ett par shorts på kapphal som jag gillade, 100 kr kosta dom men tyckte dom satt liiite tight så hängde tillbaka dom. Igår fick jag för mig att jag ville ha dom så drog ner och leta efter dom, men dom va borta. Fan! Skulle ha köpt dom! Idag drog Ida och jag ner en sväng på stan och då gick vi in där och kolla igen och jag hittade DOM :D Såå gla! 50 kr kosta dom. Tänkte hitta någon tröja till också men det gick inte så bra. Får ta nåt jag har hemma... Tänkte ha dom imorgon! Sitter och försöker töja ut dom genom att slita och dra i dom. MEN jag har har sån jäkla träningsvärk i armarna så det går sådär, skulle behöva en stark karl som kunde slita och dra i dom :) Men har ju ingen sån så får klara mig själv... Ska strax börja rota bland mina gamla sunkiga kläder för att hitta nåt som passar ihop med byxorna. Nu skulle jag vilja ha SANDRAS garderob.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0