50+20

Hejsan!
 
Ojoj har mest suttit i telefon denna dag! Hatar det men det är ju skönt när det är gjort. Hann inte träna nåt idag eftersom jag väntat på en tjej som skulle köpa 2 klänningar av mig... Hon skulle komma efter kl 17 men kom kl 20. Säger man efter 17 tolkar jag det som typ 17.15 eller 17.30. Aja jag fick 60 kr och hon två snygga klänningar så det är väl okej, ville ju bli av med dom så. Den enda träningen jag fått idag är cykelturen till och från stan och agerat lite flyttgubbe. Inte mycket att hänga i granen tycker jag. Så ikväll får det bli 50 situps och 20 rygglyft!!!
 
Ska i en vecka skriva hur och vad jag tränar :) Vet inte när jag ska börja riktigt. Måndag kanske? Det är ju oftast "börja tränadagen". Ska bli kul!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0