Ångest/träning!

Hej!
 
Körde 50 situps och 20 rygglyft som jag skrev förut. SKÖNT! Har försökt sova utan resultat, kan inte slappna av. Mår illa och känner mig så stressad! halsbränna på det också... Så jag gick upp och gjorde det jag mår bäst av just nu, träna. Gjorde 50 situps till och lite olika repetioner av rupövningar, körde även lite planka också. Men kan ju inte träna hela natten även fast jag skulle vilja. Skulle vilja sätta igång zumba dvdn nu men det skulle nog inte grannen under mig gilla.
 
Funderar på att åka till nåt köpcentrum imorgon. Tyvärr ser det ut som jag får åka själv... Men men. Skulle behöva byta miljö för några timmar sen hitta en present till min kära vän Sandra som fyller snart plus att hon flyttar in i nya lägenheten nu i helgen ;) Jag har en liten aning om vad jag kankse ska hitta på.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Planka mitt i natten, SKÖNT ;) Kör hårt och tro på dig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0