Bättre och bättre!

Hej!

Körde lite mer än en halvtimma på trappmaskinen sen gick jag spontant och bokade in mig på spinningen :O Körde spinning senast i Februari och jag klarade knappt av det, detta va samma pass. Hade sååå ont i bröstet och fick typ ingen luft och svetten sprutade om mig. Denna gång behövde jag inte ens ta medicin innan, det gick så jävla bra!! Jag kan träna normalt. Hahah känner mig lite töntigt som skriver att jag klarat det men det är stort för mig. Har knappt kunnat rört mig innan utan att få svårt att andas eller va helt slut.

Nu är maten snart klar, spagetti och köttfärssås. MUMS!

PussPuss

/Fiia


Hmm 2010 eller 2011, ca 10 kilo tyngre än jag är nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0