Bra start!

Hej!
 
Kom upp innan alarmet morse. Så skönt! Och att jag är uppe är ju ett under. Har redan hunnit med en del. Ringa lite samtal och kört lite träning här hemma.
 
50 situps
20 rygglyft
20 rumpövningar
 
Det känns så skönt! HAde det inte regnat eller om jag haft regnkläder så hade jag tagit en långpromenad nu innan frukost. Det hade varit så uppfriskande. Juste vet ni vad jag fick lära mig här om dagen? Ett tips till er som håller på/är sjuka. Man ska inte äta/dricka något som innehåller socker! Det gör så att bakterierna trivs bättre. Så NEJ ingen glass om du har ont i halsen, Ingen oboy om du fryser! Väl ett annat alternativ som inte innehåller socker ;)
 
Har även ringt min älskade gudfar och frågat om jag kan låna bil idag :) Och det fick jag. Han är ju så snäll <3 Så drar mot Marieberg idag.
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0