Ensam!

Hejsan!

Kunde somna tillslut och idag har jag inte ett dugg ont eller känner av det :/ Så har inte ringt till VC. Borde man kanske göra det ändå? Ska nog ner på stan en sväng och kolla lite. Känns inte som jag har nåt att ha på mig. AJAJ vilken härlig träningsvärk jag har, älskart! I rumpan, benen och armarna ja överallt. Ikväll blir de 55 min spinning!

Satt och kollade på facebook, såg att ett nytt par förlovat sig. Det är nya personer hela tiden som förlovar sig tycker jag. Men frågan jag ställde mig själv va, kommer jag någonsin få göra det? Just nu känns det inte som det. Usch fick så dystra tankar i huvudet! Jag vill också ha någon att dela allt med, glädje, sorg, skratt och tårar. När är det min tur?

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0