Fel sida!

Hej!

Usch har verkligen vaknat på fel sida idag. Det började när jag skulle välja kläder sen har det bara fortsatt. Drog ner på stan en stund och det va helt otroligt irriterande. Trängas blad kläderna med massa gråhåriga gamla kärringar och ungar som gapar och skriker!!! USCH! Sen har det fortsatt i samma spår. HAr i alla fall ätit nu eller för ett tag sen. Lax och sås blev det, orka inte göra nåt till det.

Har bokat soltid på gymmet så man kan få någon förbaskad färg... Hatar att sola ute, det tar sån tid och man blir så svettig. Sen när jag kolla ut hade en tjocksmock tagit min favoritplats på gräsmattan.... ÅHH! Är så irriterad så jag bara vill gråta! Dumma allt allt allt :(

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0