Godmorgon!

Hej!

Ligger just nu i soffan och kollar lite på tv. Ögonen svider men kunde inte sova! Drömde en mardröm, usch :( I drömmen skulle av någon anledning ut och gå mitt i natten där hon bor. Hon bor typ vid skogen men det finns ändå många hus omkring. Men då gick vi vid husen så stannar hon och blir helt stel och säger att det står någon där framme. Usch är sååå rädd för sånt. Så jag stod med ryggen mot "personen" och hon sa att den kom närmre och att det va en gammal tant. Sen tvingade jag nog mig själv till att vakna på nåt sätt. När jag vaknar är det mörkt och jag hör såklart en massa ljud. Så tillslut hamnade jag här.

Fuderar på att gå ut och röra på mig men samtidigt är jag otroligt trött. Jobbigt val.

PussPuss

/Fiia


Nyvaken och otroligt ful xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0