Grattis <3

Hejsan!
 
Har varit påklädd och sminkad sen kl 12... Ska på möte kl 15. Är alltid så tidig! Har inte alls sovit bra inatt (ovanligt..not) så har huvudvärk nu! Men mötet brukar gå rätt snabbt, typ en timma. Det är på mitt första jobb, Furuliden. Vi brukar ha timvikariemöten ibland. Dom ska gå igenom sommaren och om man vill jobba kvar där. Jag har ju inte jobbat där i sommar men ska tillbaka dit nu igen.
 
Vill ni veta något kul? Min lillebror har tagit körkort idag!!! JAg är så stolt :D Han är ju bara bäst den lilla ungen. Har varit så nervös denna morgon. Ne gud jag är så underbart glad för hans skull! Älskar dig lillebror <3
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Lillebror och jag 2009 :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0