Härligt!

Hej!

På väg till Rusta för att möta min Sandra så började regnet ösa ner. ÅHH! Stod under en tunnel i några minuter och ringer sedan Sandra. Haha stackarn tänkte va snäll och möta mig så hon fick också en rejäl dusch. Efter en promenad i regnet så kom vi fram till Rusta. Hittade lite smått och gott men mest toapapper HAH! Köpte fina muffinsformar. Fick för mig att jag skulle testa att göra cupcakes någon dag :) Sen drog vi och åt och sen drog jag förbi maxi och köpte kräftor, MUUUMS! Sen fick vi skjuts av hennes pappa till stan. Köpte ett par svarta byxor, ett silvrigt linne och ett par svarta höga skor :D WIIH! Så snyggt!

Nu har jag börjat städa lite. Skulle se om dammsugarn lagat sig själv men det hade den ICKE! Det sitter fast nåt i svängen på slangen, ni vet där man sätter fast röret... Åhh hur fan ska jag kunna få bort det?  Måste peta med nåt böjbart/hårt så jag får bort skiten. Men vad fan? Ska sitta och klura på hur jag ska göra.

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0