I <3 grannen!

Hej!

Va hos Sandra i hennes nya lägenhet idag (hon kommer bo mittemot mig). Hon hämtade nyckeln så jag gick dit och glutta in. Tyvärr jobbar den stackarn så hon kan inte börja flytta fören i helgen. Och då ska jag agera flyttgubbe :D Ska se om jag kanske kan låna en bil så det går lite fortare. Så man får med det mesta på en gång eftersom hon bor i Vingåker just nu. Så det blir 4 mil tur och retur. Har bestämt att vi ska käka gott och äta ben&jerrys ;)

Jaa annars har jag tränat och åter igen kollat jobb... Börjar bli tröttsamt. Men imorgon ska jag ringa ett ställe som tydligen behöver vikarier. Får se vad dom säger. Kanske skaffar bil snart också (efterlängtat) eftersom man behöver en bil i detta yrke. Alltså hemtjänst. Vi får helt enkelt se hur det blir. Ikväll har jag varit hos en kompis och ätit pizza. Onyttigt va?! Usch och fy på mig. Min mage gör otroligt ont.. Va otroligt hungrig innan så vi beställde en familjepizza och skulle dela på. Jag åt ca 1/5 del av den pizzan... EEEEUW. Tänk vad man kan "äcklas" av sånt man förut tyckt varit underbart när man börjat träna och försöka hålla sig i form. När man liksom ser resultat och märker hur bra man mår. Ahh fast nu mår ju inte jag helt 100 men ni fattar :) Oj nu blev det mycket rätt ointressant text. Sov gott raringar!

PussPuss

/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0