Inget speciellt!

Heej!

Fyfaan vilken sliten tjej jag är just nu! Jobbat från 7 imorse till tjugo över fem, skulle slutat kl halv sex men fick gå 10 min tidigare. Ingen rast heller :/ Har varit mycket på jobbet, eller mycket spring. Sista dagen på sommarschemat idag också. Fick i alla fall mat hos pappa efter jobbet, TACK <3 Trodde jag skulle dö av hunger ett tag.Nu sitter jag hemma i min lägenehet och lyssnar på lemon tree och har sminkat mig lite. HAHAH min avkoppling som ni kanske vet. Har faktiskt gjort mig en licor 43 ;) Vaniljlikör blandat med mjölk, farligt gott! Ska snart fixa till håret lite, ska egentligen inte göra något. Men ibland är det skönt att bara få fixa sig! Som denna sommar har jag knappt fixat mig så mycket, har inte varit ute så mycket och vinglat med mina otriligt långa ben.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0