Jag kom i mål!

Hej!

Supernöjd tjej sitter just nu i soffan nyduschad och illamåeende. Jag och Ida kom runt, tiden skiter jag i för har ingen att jämföra med :) Vet ju såklart vilken tid jag fick. Sista biten tog jag i ALLT vad jag hade kvar, fick lock för öronen och började bli suddigt framför ögonen men det sket jag i. Stackars Ida, jag sprang ju ifrån henne. Men det va ett mål det med, att spurta in i mål :) Har haft massa som hejat på mig och sett en del hemska bilder på facebook men jag är så nöööjd! Gick lite ibland men det får man väl göra när man är helt otränad?

Nu ska jag fortsätta må illa och lägga mig i sängen och glo på tv :) Imorgon ska jag på promenad med en gammal vän Simone :) Efter det blir det presentsökning till lillsyrran. Sen på kvällen ska jag faktiskt till Vingåker och parta med mamma sen in till öltältet!

PussPuss

/Fiia


Klockren bild som min kära moster tog :D

Kommentarer
Postat av: rebecka

alltid kul när man kommer runt! ha en fin dag!

2012-08-09 @ 10:46:00
URL: http://rhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0