Jag vill, jag kan, jag ska!

Tjoo!

Ska snart till Ida och äta :D Emma ska dit också så det kommer bli en trevlig middag. Har packat ner det jag behöver (tror jag). Det viktigaste är andasmedicinen! Att ha en vilja och ett mål är bra för människan. Även om man kanske inte lyckas helt så kommer man förhoppningsvis en bit på vägen. Jag har ju mitt mål med min vikt och form på kroppen. Jag jag kommit en bra bit på vägen. Jag ser det inte själv egentligen men får ju höra. Och skulle ta ett kort på mig förut men tappade kameran och då tog den kort... Men då såg jag ändå på min mage att den inte ser lika fluffig ut som förut. Den har ändå form. Man får resultat för det jobbet man lägger ner och det är underbart! Nej ni får ha en underbar kväll och kämpa för era mål, det lönar sig alltid mer eller mindre.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0