Jobb/barnvakt!

Godkväll!

05.45, det va då klockan väckte mig imorse. Roligt... Eller inte. Men eftersom jag inte har svårt för att gå upp så stängde jag bara av alarmet och klev upp ur sängen. Halv sju satte jag mig på cykeln och trampa iväg. Jobbar 7-17.30 idag, inte ett litet och skönt pass inte. Efter det åker jag och va barnvakt åt småsystrarna medan pappa och Fia va på gymmet. Åhh dom är så underbara, dom tatuerade hela mina ben och "lagade mat" åt mig. Skönt att få va barnvakt ibland så jag får bli lite barn på nytt, och älskar att rita :) Så det blev det mycket av idag. Blev bjuden på god mat som tack för barnvaktandet :D Kantarellpaj! Sen har jag bara varit hemma hos pappa och umgåtts med familjen. Mamma kom förbi en sväng också så det va kul att se den lilla dvärgen ;) Ska till mamma på Onsdag och festa lite och sjunga karaoke.

Imorgon har jag fullt upp med att umgås och fixa allt inför Tisdag med Ida :D <3

PussPuss

/Fiia


Snyggt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0