Klar och redo!

Godförmiddag!

Nu har jag ätit upp frukosten och är redo för avfärd, meeeeen det är typ en och en halv timma kvar... Jag är alltid klar så tidigt. Det värsta jag vet är att stressa, därför är jag alltid klar i god tid. Skulle ju trippla håret men ne det orkade jag inte så får bli rakt, eller så rakt det går i alla fall. Ida kommer hit efter att hon gått med hunden :) Sen ska jag med sandra och hämta ett soffbord innan jag drar iväg med tåget :) Mycket som ska hinnas med innan jag drar. Eller egentligen är det kanske inte så mycket.

Har nog kanske lockat Sandra till att hämta oss i Sthlm ;) Det är alltid skönast att komma hem till sin egen säng, eller hur?

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0