Låt tårarna rinna!

Godnattt!

Kollar på P.S i love you. Kan man annat än att gråta eller? Gud har sån klump i halsen. Men det är skönt att gråta på samma gång. Men sitter och gör nåt konstigt, jag sitter och håller tårarna inne klumpen i halsen käns som ett klot. Jag kan gråta hur mycket jag vill, jag är ändå ensam. Jag är ENSAM! Ingen ser mina tårar och ingen hör mina sorgsna bröl. Tycker synd om mig själv och det får man väl göra lite då och då? Mamma har alltid sagt att man får gråta och det tänker jag fortsätta göra denna natt! Har laddat ner skönheten och odjuret så om jag orkar ska jag kolla på den och grina. Inatt sover jag på soffan!

PussPuss

/Fiia


Är helt förstörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0