Löshår!

Hejsan!

Seg morgon! Har typ legat och fryst hela natten. Mitt tjocktäcke låg i soffan... Orkade inte gå upp och hämta det fören imorse. Nu ska jag strax börja göra mig iordning, för vid kl två har jag en dejt med en otroligt fin vän jag lärde känna mitt under all nervositet strax innan uppskrivningen till körkortet. Ni vet man har såna där vänner som man tycker otroligt bra om men det blir aldrig av att man ses. Man stöter på på varandra då och då och säger vi måste ses snart, men det blir aldrig av. MEN idag då jäklar! Har inte suttit ner och pratat med henne sen i julas någon gång. Så det ska bli SKITKUL faktiskt :D

När vi va på grönan så sa Ida att hon skulle vilja skaffa löshår. Då kom ju jag på att jag har löshår som bara ligger lite här och där i olika lådor. Så nu har jag fixat iordning mitt gamla löshår (som jag knappt använt). Hon skulle ta med det till frissan och se om dom skulle kunna färga om det. Just nu är det platina blond färg på't.

PussPuss

/Fiia


Snyggt, jag när jag gick i 1an på gymnasiet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0