Min kropp!

Hejsan!

Puuh vilken dag... Jättekul att träffa Fredrik :) Men att leta efter en jävla telenorbutik gick ju sådär! Hittade tillslut en på Ingelsta där dom dessutom behandlade mig som skit! Dom satt och kolla på fotboll och leta efter utlandsresor så dom kunde icke hjälpa en tjej i nöd. Usch ni skulle sätt så kära dom va i sig själva! Ena killen satt bara och glodde den andra suckade och stönade för att få röra på ett finger... ALDRIG TELENOR! Svårt att hjälpa till att låsa upp en mobil?

Jaja, vi va hemma vid 17 typ. Sandra la sig i min säng en stund medan jag babblade som vanligt ^^ Inte lätt att vara otecknisk när det gäller teckniska grejer. Hon börja jobba kl 18 så hon drog vid kvart över. Jag sitter förbrilt och försöker hitta nån jävla kod som man skulle skriva in på datan som skulle sitta bakom batteriet. Inte fanns det någon kod som passade? Kollade på klockan, SHIIIT träningspasset börjar om 20 min!! FORT IVÄG!

Det gick sådär idag. Jobbigt att träna med huvudvärk och en kropp som endast sovit några få timmar. Drog till pappa en sväng efter jobbet och kollade bilar ;) Är såååå sugen på att skaffa bil. Även fast jag inte kör överdrivet mycket är det skönt att ha en. Om man vill dra iväg eller som i höst, då kommer jag bli timvikarie igen och troligtvis bli inringd på morgonen...

Det har varit en hel del prat om min kropp denna dag. Skrev på facebook att jag gått ner 9 kilo vilket inte vad bra... enligt vissa, andra tycker det är bra jobbat av mig. Jag kan erkänna att jag till en början ville gå ner så mycket jag bara kunde! Helst typ 13 kilo. Meen såhär är det, vartefter jag tränade och gick på mer pass såg jag träningen på ett annat sätt. Såg det som avkoppling och något roligt. Att jag sedan gått ner också gör det ju bara bättre. Visst att man kan väga ca 64 och ha en snygg kropp, alla ser vi olika ut i kroppen. Men jag tyckte inte själv att jag va fin, och det är väl det viktigaste? Jag går inte ner för någon annans skull, jag gör det för min egna vilja. Det som står på vågen är bara en siffra, i know! Men det ger ändå en pepp att fortsätta träna, inte bara för att gå ner mera utan för att hålla kroppen igång. Jag har ca 1.4 kilo kvar till "målvikten". Och visst min kropp ser bättre ut och är fastare men den ser ändå inte ut som jag vill... än. Lovar att jag inte kommer gå över gränsen, det skulle jag aldrig klara av heller!

PussPuss

/Fiia


December                                               Maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0