Ojdå!

Hej!

Usch proppade nyss i mig en hel del glass! Illa illa men har ju tränat idag och ska träna imorgon så det kanske inte gör så mycket. Kände att det va bättre att äta upp det sista nu än att gå och småäta ;) Så nu är det slut och jag ska inte köpa nytt på ett bra tag!! Tänkte försöka gå upp skapligt imorgon och dra ut och springa, får se hur det går :) Har bokat in lite träningspass på kvällen också. Nästan aldrig någon som kommenterar min blogg längre, men nu när jag gick in så hade jag fått en kommentar :) Blir så glad, tack J!

Juste på Fredag åker jag och Ida till huvudstaden och kollar på Magnus Uggla. Syrran och hennes kille ska med också sen ska vi få sova kvar där, tack tack! Vi åker kanske hem på Lördagen, får se. Syrran ville att vi skulle bowla eller nåt på lördagskvällen, men vi får se :)

Nu ska jag lägga mig med lite smått ångest över att jag åt den där glassen...

PussPuss

/Fiia


Jag och Ida i Lördags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0